понеділок, 1 лютого 2016 р.

Тематика ситуативного спілкування в 1-4 класах

Клас
Теми ситуативного мовлення

І семестр
ІІ семестр
1 клас
·       Школа (шкільне приладдя)
·       Я, моя сім’я і друзі
·      Дозвілля (іграшки)
·      Свята і традиції (свята, вітання)
·      Природа ( тварини)
2 клас
·       Я,моя сім’я і друзі
·       Школа
·       Свята і традиції
·      Відпочинок і дозвілля
·      Людина
·      Природа
3 клас
·          Людина
·          Я, моя сімя і друзі
·          Школа
·      Свята і традиції
·      Відпочинок і дозвілля
·      Природа і навколишнє середовище
4 клас
·      Шкільне життя
·      Відпочинок і дозвілля
·      Свята і традиції

·       Відпочинок і дозвілля
·       Природа і навколишнє середовище
·       Помешкання
·       Місце проживання
·       Подорож

Немає коментарів:

Дописати коментар